あなただけの私。そして私だけのあなた。
これからもたくさんの愛を与え合い、支え合い、
そして一緒にふたりの幸せを手に入れようね!

↑これを彼氏にあげるジッポにほりたいんですが日本語じゃはずかしいので英訳してください!!おねがいします*

A 回答 (2件)

I am only your sweetheart. And you are only my sweetheart. Let's give each other much love from now on, support each other, and get our happiness together.

でも、思い切って日本語でぶつけてみるのもいいような・・・
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございますぅ!パート2もよろしければおねがいできますか?!

I of only you.

Then, you of only me.
Let's give it much love, and support it, and then get happiness of two people together from this as well!
    • 0