ロック踊れるクリスマスソング教えてください

A 回答 (1件)

The Ventures 60' Rockin' Christmas

http://www.amazon.co.jp/gp/product/B00005QYI8/sr …
Rubber Band Xmas! The Beatmas
http://www.amazon.co.jp/%30af%30ea%30b9%30de%30b …
Run Run Rudolph / Chack Berry
Jingle Bell Rock / Bobby Helms
Sleigh Ride / The New Christy Minstrels
Hey Santa Claus / The Moonglows
Little St. Nich / The Beach Boys
A Merry Jingle / Thin Lizzy & The Sex Pistols
    • 0