これらの訳を教えてください。
Materials List:

One sheet of 0.025 gauge aluminum or stainless steel*

One piece 1-1/4 inch O.D. (or 1-1/2 inch O.D. if you've got a large male organ) straight PVC drain pipe

One roll 1-1/4 inch wide steel "tie-down" banding conforming to ASTM Standard D3953

Three 1/8-inch (3 mm) stainless steel "Quick Links"

Two Stanley 2-1/2 inch Safety Hasps (Reorder No. 81-1700) for cylindrical mounting posts

Four foot long chrome chain lead for large dogs

Six #8 x 32 TPI stainless steel roundhead machine screws with washers and nuts

Two #8 x 32 TPI stainless steel flathead machine screws with washers and nuts

One roll of 2-1/2 inch wide black rubber garage door weather strip

Epoxy

Weather strip adhesive

Discarded nylon stocking

Note: You can purchase most of the above materials at a hardware/building materials store such as Lowes and your friendly neighborhood Wal-Mart.

Recommended Tools:

Tin shears

Hack Saw

Electric drill with 3/16-inch and 7/16 inch drill bits

Rat Tail (round) file

Flat metal file

Screwdriver

Small adjustable crescent wrench

Hammer

Metal punch or nail

Fine sandpaper

Clothespins (for clamping)

Cloth tape measure

Ruler

Very fine point "Sharpie" permanent marking pen

よろしくお願いします。

A 回答 (1件)

高校生なら、背中を押してあげるから自分でも努力しましょうよ。

Materials List:素材一覧

少なくとも「Screwdriver」「Hammer」「Ruler」は、すぐに調べられるでしょ。
    • 0