プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

洋楽でかっこいい又はぐっと来る題名、歌詞のある曲を探しています。。
ジャンルでいえばロック系が好きです。。
その他のジャンルの曲でもドンドン教えてくださると嬉しいです。
宜しくお願いします

A 回答 (4件)

リラちゃん新譜発売記念としてリラちゃん推してく。



M14ね。
Life After Death & Taxes
http://www.hmv.co.jp/product/detail/1792228

こういうlyric(一部抜粋)

Hey taxi, send me straight to the heart of it
The nucleus of politics was somebody
Somebody started it
Cause they taxed me with a scalpel piece by piece
they cut me deep and let me dry until there was nothing left to bleed

[Chorus:]
And this is how I choose to live
As if I'm jumping off a cliff
knowing that you'll save me [2x]
and after all the stupid things I did
there's nothing left that you'd forgive
because you already forgave me
yeah you already forgave me

まぁ、これは
hey taxiのカッコよさにつきますw
    • good
    • 0

スラッシュメタルですが、メタリカの


「ファイト ファイヤー ウィズ ファイヤー」
「FIGHT FIRE WITH FIRE」
を聞いたとき、曲名も曲自体もかっこいいなぁ~と
思いましたね。
    • good
    • 0

THE BEATLES


HELTER SKELTER
※歌詞の内容は兎も角、タイトル名と曲は最高に格好良いです。
    • good
    • 3

THE BEATLES


I Want To Hold Your Hand
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!