荷受場のプラットフォームが10センチ高いな。トラックの荷台にスペーサーをつんであわせよう。
The plathome of the dock is 10 cm higher than the floor of truck.
We've got to put some spacers? on the foor in order to ....

よいやくおねがいしあmす。

A 回答 (1件)

トラックの荷台と荷受場の高さが違って荷物の積み下ろしがしにくいということですよね?

単純に英訳すると
The dock level is 10 cm higher than the truck bed level, so let's put something sloping on the truck bed (to adjust the gap).
でしょうか。
    • 0