痔になりやすい生活習慣とは?

高1の英語の宿題なんですが
(1)Do you know any other way to keep healthy?
自分の回答
Early to bed and early to rise is good for health.
(早寝早起きは健康に良い)
Early to bed and early to riseは翻訳機をつかいました^^;
(2)Is waering a false smile bad?
自分の回答
No,it isn't.
Because,false smile is better than lack of expression,when you are talking with person.
(なぜなら、人と話をしているとき無表情よりは,作り笑いでも笑っているほうが良いから)
と云う文にしたいんですが
(作り笑いでも笑っている方が良い)
と云うのがうまく英文にできません。
あと、一般論を話す場合は主語はyouで良いんですよね?
回答お願いします。

A 回答 (1件)

(Being) Early to bed and early to rise are good for health.

is --> are

Because I think a false smile is better than lack of expressions in conversations.

False smiles are better than lack of expressions.
とかでもよく、
しかし、偽りの笑いは良くないという意見として
False smiles are more asymmetrical than felt smiles.(ネットより)
などがあります。

意見を述べるときは I think を使うと良いでしょう。
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました