例えば、同僚がパワーポイントを作っている。
どんな感じにできたのか知りたい。
そこで「どんな感じに完成しましたか?」
とは英語で何と言いますか?

A 回答 (3件)

「どんな感じに完成しましたか?」

完成とあるので、
Has it done? How is it?
Well, let me see how the work is done.
Let me have a look at what you have achieved.
Could I have a look at your work?
May I have what you have achieved?
How is your work finished?
etc.
    • 0

What feeling is it?

でしょうか。
ちょっと堅い感じもしますが・・・。

How do you feel about this?

とかもいいかもしれません。
    • 0

「How's it going?」とかでいいんじゃないでしょうか。

• 0