倉木麻衣のPUZZLEという曲(名探偵コナン漆黒の追跡者)のラップ部分の歌詞をカタカナで表すとどうなるんですか;

スイマセン自分全然英語読めなくて;

良かったら教えてください;

↓デス

Yeah alive, nobody knows me.
 I like to see your eyes.
 Chase on the highway speed,
 can you touch me now?
 RUN! It's my story one.

+↓

Relax girl your rolling with a star
 Big rims when you ridin in my car
 Tell your boyfriend he ain't got to call
 He can't reach you cause we way to far
 Ms. Mai we can fly take the day off
 No problems girl I get it paid off
 G5 we can fly out to France
 Just give me one more kiss
 And save me one dance

最後に↓です;

When those lights glow
 We shine like a Hollywood night show
 Benz on rimz ride with the nitro
 Tell your boyfriend you're rolling with life so

長くて申し訳ございません;
 よろしかったらご回答お願いします;

A 回答 (1件)

こんにちは

其れではいきますじゃ
Yeah   alive, nobody   knows   me.
イェア アライヴ ノバディ ノーゥズ ミィ
 I   like   to  see   your eyes.
 アイ ライク トゥ スィー ユア アイズ
  Chase   on  the highway speed,
 チェース オン ジ ハイウェイ スピード
 can you touch me now?
 キャン ニュー タッチ ミィ ナウ
  RUN! It's my story one.
 ラァン!イッツ マイ ストーリ ワン 

+↓

Relax girl your rolling with a star
 リラックス ガール ユア ローリング ウイズ ア スター
  Big rims when you ridin in my car
 ビッグ リムズ ウエン ユゥ リデイン イン マイ カー
 Tell your boyfriend he ain't got to call
 テル ユア ボーイフレンド ヒィ アイントゥ ガッ トゥ コール
  He can't reach you cause we way to far
 ヒィ キャント リーチ ユゥ ケース ウィー ウエィ トゥ ファー
 Ms. Mai we can fly take the day off
 ミズ マイ ウィー キャン フライ テイク ザ デイ オフ
 No problems girl I get it paid off
 ノー プロブレムス ガール アイ ゲット イト ペイド オフ
 G5 we can fly out to France
 ジーファイヴ ウィー キャン フライ アウト トゥ フランス
 Just give me one more kiss
 ジャスト ギヴ ミィ ワン モア キッス
 And save me one dance
 アンド セーブ ミィ ワン ダンス

最後に↓です;

When those lights glow
 ウエン ゾーズ ライツ グロゥ
 We shine like a Hollywood night show
 ウィ シャイン ライク ア ハリウッド ナイト ショウ
 Benz on rimz ride with the nitro
 ベーンズ オン リムズ ライド ウイズ ザ ニトロ
 Tell your boyfriend you're rolling with life so
 テル ユア ボーイフレンド ユーゥア ローリング ウイズ ライフ ソゥ

こんなもんじゃろうか?
    • 1
この回答へのお礼

すっっっっっっっげぇ!!!!!!!!!!!!!!

スイマセン;
すごいですね!
うわぁ~♪ありがとうございます!

だめもとだったので;本当にありがとうございます!