In the afternoon I went to the juku and took a math and an English test.These tests were very difficult for me.
これはいったいどういう意味ですか?ネットで見かけたのですがわからなくて・・・
できるだけ早めにお願いします(汗)

A 回答 (2件)

In the afternoon  午後に

I went to the juku  塾に行きました
and took a math 数学と
and an English test. 英語のテストがありました。
These tests were very difficult これらのテストはとても難しかったです
for me. 私にとって
    • 0

午後、塾に行って数学と英語のテストを受けました。

どちらもとても難しかったです。
    • 0