こんにちは。 
よろしくお願いいたします。

私たちの町にはきれいな川が流れていて、たくさんの鯉が泳いでいるのがみられます。

を英作文すると。。。

Our town flows a clean river[stream] , and you can see a lot of carp swimming in it.

(2)「なんだか焦げ臭いね。」「うっかりパンを黒こげにしちゃったの。」

を英作文すると。。。

Something is burning. I accidentally let some bread burn.

文法ミス、いい言い回し、正解の英文など、なんでもいいので教えてください。

A 回答 (2件)

A clearwater river runs through my town, and a lot of carp can be seen swiming in it.

なんてどうでしょう
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。

Our town has a river with clean water, and you can see...

としては?
... I screwed up my bread into a piece of carbon.
だとずれていますね。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。