英訳をお願いいたします!

翡翠(Jade)という石についてなのですが、
難しくてどうしても自分では英語に出来ず…
少し長めの文章になりますが、よろしくお願い致します。

「この石は神秘な精霊が宿る石と言われていて、
古い時代から世界中で魔除けや厄よけに使われていたそうです。
また、神聖な石であると同時に幸運の石でもあります。
理想や夢を現実に変えるエネルギーがあり、
その理想や夢に関わる未来を予知夢として見せてくれることもあるそうです。
ちなみに、この石の色はあなたの新しい作品のパッケージに少し似ています。」

以上になります。よろしくお願いいたします。

A 回答 (2件)

It has been said that a mysterious apparition of a living person

dwells in this stone. I hear that it has been used for a talisman against evil and a good luck charm from the ancient times. It is not only a holy stone but also a stone of good luck. It is said that it has energy which changes an ideal and a dream into reality. In a foresight dream it sometimes shows the future which relates to the ideal and the dream. By the way the color of this stone is a little similar to the color of the package of your new work.
    • 0
この回答へのお礼

英訳して頂き、ありがとうございます!
大変参考になりました。
自分なりに勉強しながら、メールを書きたいと思います。
本当にありがとうございました(*^-^)

This stone has been called that the mystic spirits dwell.

It has been used to avoid evils around us from the past

It shows us good fortune as same as the sacred stone.

The stone will change your energy and dreams into your reality.

Would you like to predict your future?

In the end, The color of this stone will synchronize your new artworks and life.

これで、よければ、よく確認して見てください。
    • 0
この回答へのお礼

英訳して頂き、ありがとうございます!
大変参考になりました。
自分なりに勉強しながら、メールを書きたいと思います。
本当にありがとうございました(*^-^)