マンガでよめる痔のこと・薬のこと

「 」内を英文にしました。
英文の添削をお願いいたします。

「私は11月10日に注文しました。
しかし、私は11月25日現在商品を受け取っていません。
私は、11月19日と23日に××(メールアドレス)に問い合わせをしました。
しかし、返事がありませんでした。
なぜ返事がないのでしょうか?」

I ordered on November 10.
But I have not received items as of November 25.
I inquired of ×× on November 19 and 23.
However, the answer did not come back..
Why no answer?

A 回答 (2件)

i placed an order on November 10.

but i havnt received any product yet

i did ask about what was going on on November 19 and 23.

but got no response

could you tell me what really is going on ?
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
参考にさせて頂きます。

Dear Customer Service Representative

I ordered the item (XX) online on 10 November. As of 25th, I have not received my item yet. I e-mailed twice to the customer service about the package, on 19th and 23rd, respectively. I am still waiting for your reply. I just wonder what is going on with delivery process.
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました。
参考にさせて頂きます。