次の文を英訳してください

「車は百害あって一利なし。車の害の代表は、受動排ガスと呼ばれる車に乗らない人でも
車に乗ってるやつが出す排気ガスによる健康被害だ。」

A 回答 (1件)

Cars give us nothing but harm. The most significant is the healt

h hazard due to the secondary inhaling of their exhaust fume even if one doesn't drive.
    • 0