正しい語順に並び替えなさい
(1)I(he/it/natural/should/that/thought)get angry with his wife.
(2)(against/were/the proposal/those/who)raised their hands.

英語で表現しなさい
(1)私たちは歌ったり踊ったりして楽しく過ごしました。(by~ingを使って)
(2)あなたのあのアルバムを見せてくれませんか。
(3)あなたは彼女に本当の事を話した方がいいと思います。(仮目的語のitをつかって)
(4)あなたは彼らをみんな知っていますか。――いいえ、でも知っている人もいます。
(5)クラスの生徒たちは誰ひとりとしてその問題にこたえることが出来なかった。
(6)テニスか野球かどちらが好きですか。――どちらも好きではありません。
(7)この子どもたちはそれぞれが自分の部屋を持っています。

A 回答 (1件)

(1)I thought it natural that he should get angry with his wife.

(2) Those who were against the proposal raised their hands.

(1) We happily passed the time by singing and dancing.

(2) Can you show me that alum?

(3) I think it better that you tell her the truth.

(4) Do you know all of them? No, but I know some.

(5) Not a single student in the class was able to answer that question.

(6) Do you like baseball or tennis? I do not like either.

(7) Each of these children has his or her own room.
    • 0
この回答へのお礼

早急な回答ありがとうございました。
とても助かりました。