麦茶もウーロン茶も冷水でも煮出してもおいしいよ。
冷水の場合は、
水1lを容器にいれて、
冷蔵庫で2~3時間冷やすとおいしく飲めるよ。
煮出す場合は2分煮立たせて飲むとおいしいよ。

ふりかけは温かいご飯にかけて食べるよ。
6種類の味のふりかけが入ってるよ。

英訳してください。
お願致します。

A 回答 (2件)

Both barley tea and oolong tea are good either hot or cold. When you want it cold, the tea tastes good after chilling in the refrigerator for 2 to 3 hours. If you want it hot, 2 minutes' boiling is enough.

There are six varieties of "furikake', which makes the rice tasty when you shake lightly over it.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
助かりました。

In order to brew tasty barley tea or oolong tea, you can either boil them for two minutes or soak them with cold water for a few hours in a refrigerator.

You can eat Furikake (fish flakes) by sprinkling over steamed rice.

There are six different kinds of Furikake in it.

「ふりかけ」はそのままFurikakeとしました。うちでは勝手にFish Flakeと呼んでいますが、中には魚ではない種類もありますものね。

「入っているよ」は箱か袋か何の中に入っているのか分からなかったので、「It」としました。

お役に立てればいいですが。。。    
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
助かりました。