Delta GoodremのBe Strongという曲なんですが、和訳歌詞が知りたいのに
調べても出てきません。
誰か、和訳をよろしくお願いします。

Are you swimming up stream
in oceans of blue
Do you feel like your sinking?
Are you sick of the rain after all you've been through?
Well I know what you're thinking
When you can't take it
You can make it
Sometime soon I know you'll see

'cause when you're in your darkest hour
And all of the light just fades away
and When you're like a single flower whose colours have turned to shades of gray
Well hang on and be strong

We're taking each step one day at a time
You can't loose your spirit
Let live and let live forget and forgive
It's all how you see it
And just remember keep it together
Don't you know you're never alone

'cause when you're in your darkest hour
And all of the light just fades away
When you're like a single flower whose colours have turned to shades of gray
Well hang on (whoa) and be strong

No you're not defeated
And soon you'll be smiling once again
Then you won't have to feel it
Let it go with the wind
Time passes us by
And know that you're allowed to cry

When you're like a single flower whose colours have turned to shades of gray
Well hang on (whoa) and be strong
(hang on hang on) Be strong
Hold on and be strong

A 回答 (1件)

「著作権」って知ってる?

この回答への補足

は?

• 0