------お手数をおかけいたします----------

私は今後とも刃物コレクターの皆さんに、
良い品物を届けたいと思いますので、
アンケートにお答えください。

1.あなたが最も好きな刃物ブランド(メーカー)はどこですか?

2.あなたは今後どんなブランドの刃物が欲しいですか?
タイプ(型番)、購入希望価格を教えてください。

3.あなたは刃物コレクションの情報をどこで得ていますか?
本、雑誌、サイトを教えてください。

4.あなたは刃物をどのように保管していますか?
刃物を飾っておく台座や保管する専用の箱は欲しいですか?

A 回答 (2件)

Please answer the following questionnaire because I would like to prepare high-quality knives for knife collectors.

1. What is your favorite brand or manufacturer of knives?
2. What brand do you want in future?
Please tell me the types (model numbers) and your hoping purchase price.
3. Where do you get the information about the knife collection?
Please tell me the names of books, magazines and web sites.
4. How do you keep your knives?
Do you want special knife racks or special knife boxes?
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございます。大変助かりました。

I would like you to fill in the questionnaire below for the purpose of our providing better items for blade collectors such as yourself.

1. What is your favorite manufacturer or brand of blade products?

2. What type of blade would you like to have in the future? Please tell us the type (model number) and the desired purchase price if possible.

3. From what source do you obtain information regarding blade collection? Please let us know the name of the magazines/books, and/or the websites.

4. How do you keep your blade? Do you wish you had a pedestal for displaying your blade, or a special box to store it?
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございます。大変助かりました。