君もね。君にそう言ってもらえて私はとても嬉しく思うよ。(相手からyouはbest friendと言われたので返事のmessageです。この場合の君もはyou tooでもOKですか?)私はアレルギーを持ってる。病気を持ってる人の気持ちと辛さ大変さは健康な人にはわからないよね。

A 回答 (1件)

"You too are my bff. I was very happy to receive your messag

e. I suffer from an allergy myself. I think it is very hard for people who are pefectly healthy, to understand the feelings, the pain, and the troubles carried by a sick person. Wouldn't you agree?"
    • 0
この回答へのお礼

おはようございます!!英訳ありがとうございました!
昨日の夜から東京は寒いですね。