1 私は夏休みの間に東京の祖父を訪ねるつもりです。
2 郵便局へ行ってきます。30分以内に戻ります。
3 明後日までにそれらの本を図書館に返しなさい。
4 彼女は一生懸命勉強することによってその難しい試験に通ったのです。
5 クリスマスの前に雪が降るでしょう。(weで始めて)

A 回答 (2件)

1) I intend to visit my grandfather living in Tokyo during my summer vacation.

2) I will go to a post office and come back in 30 minutes.
3) Return those books to the library by the day after tomorrow.
4) She passed the difficult examination by studying very hard.
5) We will have snow falls before the Christmas.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
参考にさせてもらいます。

1「I will visit my grandfather in Tokyo during summer vacation. 」

2「I go to the post office. It returns within 30 minutes. 」」

3「You should put those books back to the library by the day after tomorrow. 」

4「She passed to the difficult examination by studying hard. 」

5「It will snow before Christmas. 」

です(ノc_^●)
5ゎweからはじめる事できません(>_<)
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
参考になりました。