【お知らせ】まとめて検索などの提供終了

来日する海外のアーティストへのファンレターです。
自力で訳してみたのですが、自信がありません。
英語の得意な方に添削、アドバイス等頂けましたら幸いです。
よろしくお願いします。

○○さんへ
昨夏の(コンサート名)では素晴らしいパフォーマンスをありがとう!
Aは力強くエネルギッシュに、Bはドラマチックでまるで○○劇場のように感じました!
そして東京でのCはすべての観客が一体となり楽しみましたね!
とても興奮しました!!
何よりもあなたの日本のファンに対する思いやりに強く心動かされました。
この夏もこのコンサートが開催されとても嬉しいです。

これからも健康で素晴らしいパフォーマンスを披露してくださいますように。
そしてあなたの人生が笑顔と輝きに満ちたものでありますように。
感謝を込めて。

Dear ○○

Thank you for great performance at (コンサート名) last summer !
I felt "A" was forceful and energetic,
"B" was dramatic, just like ○○’s theater!
And all the audiences united to enjoy "C" at Tokyo!
It was so excited !!
Above all, I was deeply moved by your thoughtful heart for Japanese fans.
I'm verry happy to hold this concert this summer too.

I really would like you to stay healthy and make a lot of great performance from now on.
And I wish your life with a big smile and brightness.
Many thanks.

A 回答 (2件)

訂正箇所だけ示します。

・B was dramatic just like I was at the 〇 theater.
・It was so exciting.
・I was deeply moved by your great consideration for Japanese fans.
・I am very happy to find out that your concerts are going to be held this summer again.
・I would really like you to stay fit and give us your great performance from now on.
・I wish you a happy life with big smiles and full of hope.
    • 1
この回答へのお礼

お礼が遅くなってすみません。
今後ファンレターを書く時の参考にしたいです。
ありがとうございました。

そのままでも十分いけてると思いますが、「敢えて」ということで見させていただきました。

Dear ○○

Thank you for [the] great performance at (コンサート名)last summer !

I felt "A" was forceful and energetic, and "B" was dramatic, just like ○○’s theater! And all the audiences [were] united to enjoy "C" at Tokyo!

It was so excited !!

Above all, I was deeply moved by your thoughtful heart for Japanese fans.
→ Above all, I was deeply moved by your thoughtfulness toward the Japanese fans.

I'm verry happy to hold this concert this summer too.
→ I'm very happy to learn that you will be returning to Japan this summer to hold concerts again.

I really would like you to stay healthy and make a lot of great performance from now on.
→ I sincerely wish that you stay healthy and continue to present a lot of great performances for many years to come.

And I wish your life with a big smile and brightness.

Many thanks.
    • 0
この回答へのお礼

ご回答、ありがとうございました。
丁寧にアドバイス頂き大変助かりました。