利用規約の変更について

こんにちわ。
オーダーナンバー(0927R)の商品が届きました。
注文した枚数より多く届いていますので確認してください
多い分は返品してよろしいですか?
差額の$123.6はオーダーナンバー(0930R)で相殺してほしいのですが
よろしいでしょうか?
お返事お待ちしています。

A 回答 (1件)

注文した枚数より多く商品が来て、そのため123.6ドル多く請求がされていて、その引き落としがすでにされてしまっている、という状況ですね? 下のようなのでいかがかと

Dear XXXX

I have received the items from order number 0927R. Thank you. However, you sent XXX more pcs (←ここに何枚多かったかを入れる)than I ordered and, because of that, you charged me USD 123.6 more. Please confirm. I will send these extra pcs back to you. Also, I would like to have refund of USD 123.6, but I believe you can settle the balance by deducting the same amount from the payment for my another order (0930R), which is yet to come. Please let me know if you can do that.

Thank you
Best regards,
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます!
とっても助かりましたww