( )にはどの語が入りますか?

(1)reminded women of the beauty and luxury of fashion.
In 1947,(2) designed a dress called the "New Look," which started a (3) in women's fashion and established (4) as the center of the fashion world.
The 1960s was a period of (5) .
The fashion in the age reflected the trend of this period.
The Beatles and Twiggy were the symbols of this time.
Their fashions reflected young people's (6) against (7).

revolution/ unclear/change and rebelion/ Paris
birthplaces/diverse/popular fashion/hippie fashion
the status of women/ Dior's "New Looks"/unisex
traditional ways/ rebellion/success/establishment
Christian Dior
のいずれかの語が入るのですが・・・

A 回答 (1件)

(1. Dior's "New Looks") reminded women of the beauty and luxury of fashion.

In 1947, (2. Christian Dior) designed a dress called the "New Look," which started a (3. revolution) in women's fashion and established (4. Paris) as the center of the fashion world.
The 1960s was a period of (5. change and rebelion).
The fashion in the age reflected the trend of this period.
The Beatles and Twiggy were the symbols of this time.
Their fashions reflected young people's (6. rebellion) against (7. establishment).

ディオールの「ニュールック」は、女性にファッションの美しさと贅沢さを思い出させました。
1947年に、クリスチャン・ディオールは「ニュールック」と呼ばれるドレスをデザインしました。そして、それは女性のファッションにおける革命を引き起こし、パリをファッション界の中心として確立しました。
1960年代は、変化と反乱の期間でした。
その時代のファッションは、この期間の傾向を反映しました。
ビートルズとトウィギーは、この時期のシンボルでした。
彼らのファッションは、支配者層に対する若者の反抗を反映しました。
<参考>

☆ディオールのニュールック
http://history.fashion-press.net/newlook.htm
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました