閲覧ありがとうございます。
TDLにいるマッドハッターに手紙を書きました。英文間違いなどありましたら教えて下さい。

こんにちは!私は名前といいます。大学生です。
私が初めて貴方を知ったのは幼稚園児の時です。私はその時、不思議の国のアリスを見ていました。
そして、私はイースターワンダーランドを見たその時に、私は貴方のファンになりました。
イースターワンダーランドはとても素敵なパレードですね!
貴方がとても幸せそうに見えたので、私も幸せになりました。貴方は今年のクリスマスのパレードには参加しますか?
もしそうなら、私は年間パスポートを買わないといけません!
私は7月25日にディズニーランドに行くつもりです。
その時、もし貴方に会えたら私は本当に幸せです。

では、楽しいお茶会を続けて下さい。さようなら。

Dear Mad Hatter.

Hello!Happy Unbirthday!
My name is(名前).
I'm a college student.
It's first time to know you when I was kindergarten.
I was watching Alice in Wonderland then.
And,I saw you in「Easter Wonderland」I have been your fan since that time.
Easter Wonderland is very nice parade!
You looked me very happily, I was very happy too.
Do you take part in the Christmas parade this year?
If that was the case, I must buy a year passport!
I will go to Disneyland on July 25.
At that time,If I met you, I'm so happy!
So, please keep on the fun tea party!

A 回答 (1件)

Dear Mad Hatter.

Hello!Happy Unbirthday!
My name is(名前).
I'm a college student.
It was a kid of the kindergarten that I knew you for the first time.
Just then I was watching Alice in Wonderland.
Seeing ‘Easter Wonderland’, I became one of your fans right away.
right away すぐに

Easter Wonderland is a very nice parade, isn’t it?
You looked very happy so I felt very happy too.
Are you going to take part in the parade of Christmas this year?
If so, I must buy a yearly ticket.
yearly ticket 年間切符
I will go to Disneyland on July 25th.
If I could see you at that time, I would be happy.
Then, please keep on having the enjoyable tea party.
    • 0
この回答へのお礼

何度も回答ありがとうございました!おかげさまで満足の行く手紙を書くことが出来ました。
今日な夜に、また英文の間違いの指摘をお願いする質問をするかもしれません。その時は、もしよろしければ回答よろしくお願いします。

本当にありがとうございました!