アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

下記文章を英訳にしてください。
よろしくお願いいたします。

購入時に使用したクレジットカードが何者かに不正使用された為、カードの使用が出来なくなってしまいました。
そこで、商品代金分¥800と添付したレシートの返送料分¥320をバウチャーとして返金してください。
よろしくお願いいたします。

A 回答 (1件)

購入時に使用したクレジットカードが何者かに不正使用された為、カードの使用が出来なくなってしまいました。

そこで、商品代金分¥800と添付したレシートの返送料分¥320をバウチャーとして返金してください。

The credit card I used when buying thing from you was fraudulently used by someone later so that I can not use it anymore. And under such circumstance, I would like you to send me a voucher to which a value is added as the total of 800yen for payment made for the product plus 320yen for cost incurred for transportation fee for returning.
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました。
無事に解決することが出来ました。