【先着1,000名様!】1,000円分をプレゼント!

英語で自己紹介をする機会ができたんですけど、だれか自己紹介のテンプレートのようなものを作っていただけないでしょうか?
例)I am 名前
↑みたいなかんじで考えていただければうれしいです。
英文は暗記しなくてはいけないので中学生レベルの単語で簡単な英文で結構です。

A 回答 (3件)

アメリカで普通の中学生の自己紹介はこういう感じです。

Hi, my name is (名前)
I'm (年齢) year old, and I'm from (場所)
I like to (趣味)

ところでNo.2さんの「I introduce myself」は間違っています。Let me introduce myselfの方が正しいです。
    • 0

Hello!

Nice to meet you.
I introduce myself.
I'm (名前) and (年齢) years old.
I'm a (職業).
I'm from Japan.
I live in (住んでいる所)
There are (数) people in my family.
(例father,mother,sister)
My hobbies are (例reading books,)
とても簡単ですが。
    • 0

事情が分らなくて結構難しい質問ですが、次の文はどうですか。

Pleased to meet (you / you all). I am [name] and I am a (student / employee) of ([school] / [university] / [company]). I'm here on the occasion of [機会のこと」.

(pause)

I am currently studying English (at home / in evening classes / at collage/university) and I hope to have the opportunity to get to know you better.

ちょっと長いので、不要な分を削除してください。
    • 0