お酒好きのおしりトラブル対策とは

「彼らは手分けして参加者たちにプレゼントを配っていた。」

「手分けして」という部分をどう訳するのがいいのでしょうか?

They distributed presents to the participants xxxx.

A 回答 (1件)

They separated/split into groups/persons to distribute presents to the participants.

They divided (up) the work among themselves to distribute presents to the participants.

などで言えます。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございます。
勉強になりました。