ここから質問投稿すると、最大4000ポイント当たる!!!! >>

We've been around for 20 years and counting, releasing singles like “Hey Man, Nice Shot,” and “Take a Picture” along the way. We've released 6 studio albums, the most recent being “The Sun Comes Out Tonight,” released on Tuesday, June 4th - and is arguably our favorite album to date. Since the genesis of Filter, we have always been a band that embraces the stage and the interaction it brings with our fans. In essence, the more stages we play the more of you we get to see!

※ 『Hey Man, Nice Shot』『Take a Picture』は曲名、『The Sun Comes Out Tonight』はアルバム名、『Filter』はバンド名です。

A 回答 (1件)

かれこれ20年も活動してきて、発表したシングルといえば、

『よお!ナイスショット』『写真を撮りなよ』等、スタジオアルバムは計6枚、
最新盤は6月4日にリリースされた『今宵太陽が顔を出すよ』で、
これはまごうかたなき僕らのお気に入り。
フィルターの創生以来、僕らはステージとファンとの交流を最も尊重してきた。
要するにステージをやればやるほど、ファンが増えていったんだ。
    • 1
この回答へのお礼

ありがとうございます。