プロが教えるわが家の防犯対策術!

今まで一緒にレッスンしてきた外人さん(3人)に感謝の気持ちを込めてお手紙を書きたいのですが、
英語が出来ず困っています。8月2日の金曜日には渡したいので、英語が得意な方、ご回答よろしくお願い致します(;;)
因みに、3人分の手紙です。お手数ですがよろしくお願い致します!

(1人目)
Agnesへ

2年間本当にありがとう。一緒にレッスンが出来てとても嬉しかったし、幸せでした。
英語もドイツ語も出来ず、迷惑かけてばかりでごめんなさい。
それでも優しくしてくれるあなたが大好きでした。いつも助けてくれてありがとう。
あなたの素晴らしい足は本当に羨ましいし、魅力です。
お互い、これからも頑張りましょう。ずっと友達でいてね。
フェイスブックで連絡も取ろうね。お互いお休みの時は会いましょう!
あなたと出会えたことに感謝しています。
どうかお元気で。

(2人目)
Amandaへ

2年間本当にありがとう。いつも私達を助けてくれて、感謝してもしきれません。
いつでも私達の味方をしてくれて、仲良くしてくれて、優しくしてくれて、
本当に本当に大好きです。あなたの存在がとても大きくて、
来年度から居ないなんて考えられません。寂しすぎる。
本当は一緒にレッスンしたかったけれど、我慢します。
でも、絶対に連絡をとってください。お願いします。
いつも迷惑かけてごめんなさい。
テスト間近になると八つ当たりしてごめんなさい。
私にとってあなたは近すぎる存在だったからです。許してください。
そして、あなたの踊り全てかが好きでした。素直な踊り、見ていてとても惹かれます。
ずーっとずーっと大好きです。一生友達でいてね。
そして日本に来るときは必ず連絡してください。一緒に東京で楽しみましょう。
あなたと出会えてことに感謝しています。
いつまでもあなたの幸せを祈っています。どうかお元気で。

(3人目)
Alice先生へ

2年間本当にありがとうございました。

何もわからない私に、一からジャズを教えてくれてありがとうございました。
英語もドイツ語もわからない私は、あなたのジェスチャー付きのレッスンがとてもわかりやすく、
楽しくて、そして大好きなレッスンでした。
先生は足がとても綺麗で、バレエもジャズも踊れて、美人で何もかもが
私にとって憧れであり、尊敬できる存在でした。
本当は、来年度も先生に教わりたいです。とってもとっても寂しいですが
いつか又会えると信じています。
次、先生に会える時の為に、もっともっと練習しておきます。
ずーっと大好きです。あなたに出会えたことに感謝しています。
本当にありがとうございました。
p.s会えなくなってしまっても連絡とりたいです!また連絡します!

以上です。
私の英語力じゃこの文を伝えられません。
長々となってしまい、大変申し訳ないのですが
どうか、よろしくお願いします(;;)

A 回答 (1件)

つたなくてもご自分の英語で書かれた方がよろしいとは思いますが。

お困りのようでしたので、訳しました。ご参考になればと思います。

Dear Agnes,
Thank you for your work in the past two years. I am really glad and happy to be in your class. I feel sorry if, as I am not good at English or German, I have caused you trouble. I really like you. You are always kind to me. Thank you for your help. I somehow feel envious about your legs, for they are just beautiful. Please keep up and I will keep up. Remain to be my friend, please. Let us have a contact through facebook. When both you and I have holidays, let's meet again. I thank God for bringing me to see you.
Be healthy.

Dear Amanda,
Thank you for the past two years, always helpful to us. I cannot thank you enough. Being our side always, being friendly to us, being kind to us, you are awesome. I cannot think of the next year when we do not have you here. Too sad. Do please get in touch with me.
I neglect having causing you trouble a lot, especially when the test season drew near, I kind of got angry at you. Sorry for that.
You were too close to me. Please forgive me.
I liked your dancing. Every move of yours is fascinating. I like you a lot. Please remain to be my friend for good.
Please let me know if you come to Japan again. Let's have fun together. I really am happy to have known you.
I pray for your happiness throughout your life. Please take care of yourself.

Dear Alice,
Thank you for the past two years. You have been teaching jazz music from the very basic, for I did not know it. Your lectures with gestures are very easy to follow even for the person who does not understand English or German like me. Your classes are a lot of fun. I really enjoyed them. You have beautiful legs and you can dance jazz and ballet, and you are beautiful. I envy you and respect you.
How I wish to be your student again next year. I really feel sad. I believe I can see you again. I will practice English and German harder until I see you again. I will be much fonder of English and German. I am really glad to have known you. Thank you.

p.s. I want to get in touch with you. I will write to you again.
    • 0
この回答へのお礼

本当に本当にありがとうございました!!!
今回、急な別れでしたので、時間もなく、
そして自分の英語力じゃ伝えきれない思いだったので
大変助かりました!!本当にありがとうございました!!
これを機にしっかり語学の勉強をしようと思います!
この度は本当にありがとうございました!!