アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

A sport, you guys!
Did you see that part where the ball went on the good man's foot and bounced RIGHT OFF INTO A NET!
I was so happyb/ c of the country that man's foot came from and it's the same country as me.
I was like, this is a worthwhile to care about b/c it will prove once and for a while which country's men have the best foot.

b/ cがbecauseの訳だということは分かりました。
同郷のサッカー選手について言っているような気もしますが、なんだか違う気もします。

A 回答 (1件)

1。

訳

スポーツだ。みんな。

ボールがあの(善良な)人の足の上にのって、「ネットへ一直線に」バウンスしたのを見たか?

あの足が来た国は、私の出身国と同じだからそれはそれは嬉しかった。

私は、これがどちらの国が優れた足を持っているかの証拠にしばらくなる訳だから、これは注意する必要があると思ったね。

2。  同郷のサッカー選手について言っているような気もします

おっしゃる通りです。
    • 0
この回答へのお礼

ありがとうございました!助かりました!