痔になりやすい生活習慣とは?

英語にして下さい。クリスマスプレゼントをもらいました。

もらった飴、ものすごく酸っぱくてびっくりしました。でも大好きな味です。

という文書を英語にして下さい。
アメリカです。

よろしくお願いします。

A 回答 (4件)

I was quite surprised at the stong sour taste of the sweets that you gave me. But it is my favourite taste.

あるいは

The strong sour taste of the sweets that you gave me astonished me a lot. But I like that type of taste very much.

以上でいかがでしょうか?
    • 1
この回答へのお礼

回答ありがとうございます!

タイプミスがありました。

お詫びして訂正致します。

How I was surprised at the sour candies you gave me.
But in fact it's my favorite taste ever.
    • 1
この回答へのお礼

How I am surprised at the candy you gave me.

But it's my favorite taste.
    • 1

I was surprised for the candy I got from you to be very sour. But

the taste I like very much.
    • 0
この回答へのお礼