マンガでよめる痔のこと・薬のこと

私達はまだ未熟な2人で、色々と学ばないといけない事も沢山あると思います。どうぞこれからも私達に足りない所があれば教えて下さい。そしてこれからもよき人生の先輩&よき友人として末永くよろしくお願いします。そして素敵なギフトを頂きありがとうございます!

A 回答 (1件)

We two are still inmature. We still have a lot of things to learn. So if there is anything we need to know, please let us know. We trust you as our great teacher in life and as our dear friend in person. I hope ours will lead to a lasting relationship. And thank you for your wonderful gift!!

以上でいかがでしょうか?
    • 0