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すいません、ある国から商品を購入します。(金額などは仮です)
購入は二度目なので見積もりがきて、さて振り込もうと思ったのですが
以前と振込先が違う事に気がつきました。
インターネットからの海外送金の場合新規送金先ですとそのアカウントの登録に2週間ちかく必要なため
可能でしたら以前のアカウントに振り込みたいのですが、そのことでメールしても
返事がありません。

私の英語がわかりにくかったのかもしれません。詳しい方いましたら以下を英文にしてもらえませんか。
貴方から教えてもらった、アカウントAは以前のアカウントBと異なります。
新しい送金先にお金を送る場合、銀行での手続きの関係で2週間近くかかってしまいます。
可能であればアカウントBに送金したいのですが問題ないでしょうか。





Hello,Dear ***
There's something that I want to confirm.
Regarding bank account
Your bank accountA(新しいアカウント) is different from before.
Please tell me exact bank account information for payment.
I would like to transfer to following bank account if there is no problem.
123456789***********(以前の振込先)
I will pay 10 euro as soon as I received a reply
Best regard.

A 回答 (1件)

My earlier mail sent to you seems to be not so clear. So here is my clarification.



This is my second purchase from you wherein I noted that the beneficiary's account you asked me for payment last time is different from what you instructed me this time. Since it takes at least 2 weeks for my bank to effect my payment to your new account number, I would like to transfer Euro xxx to your previous account No. xxx with (以前の振込先銀行名)if at all possible.

Kindly confirm by return if acceptable.

Thank you for your co-operation in advance.

Best Regards,
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