仕事を頑張る人のおしりトラブル対策

どう訳したらよいのですか?

1. How would you show respect for rights and responsibilities of others through considered application of work practices?

2. Outline your understanding of employee and employer rights and responsibilities for this scenario

3. How would you recognise, avoid and/or address any conflict of interest?

4. Choose one skill or area that you would like further development in so that you can carry out your work more effectively.  You may choose from one of the following:

-      Hazard control, OHS, Manual Handling, First aid, cultural awareness, child protection, cardiopulmonary resuscitation emergency response and notification protocols, fire emergency procedures, security procedures, quality improvement policy and practice, discrimination, harassment and bullying in the workplace, formal and informal resolution of grievances, waste management, customer service, communication, conflict resolution.

5. Outline where you would seek advice for information on the area that you choose.

6. Outline how you would provide a supportive environment so that Mr Jones can share information regarding his choices and changing needs

7.According to Mr Jones’ care plan and the changes in his needs since his return from hospital, what strategies would you put in place to promote the comfort of Mr Jones?

8. Outline how the progress and outcome would be discussed with the person

これらをいくら考えても分かりません…。
どなたか教えていただけないでしょうか?

A 回答 (1件)

うーん…私も英語はあまり得意ではないので色々間違えがあるかもしれないですけど…

1.アプリケーションを介してどのように他者の考えや権利と責任を尊重しつつ作業を慣行しますか?

2.このシナリオでは、従業員と雇用者の権利と責任についての概要を解説します

3.どのようにして、利害の衝突を認識し回避、対処するのでしょうか?

4.1つのスキルやあなたの仕事をより効果的に遂行できるように、更なる発展を希望する領域を選択します。
次のいずれかから選択できます。
ハザード制御、労働安全衛生、手動処理、応急処置、
文化的な意識、子供の保護、心肺蘇生法の緊急対応と通知プロトコル
火災緊急時の手順、セキュリティ プロシージャ、品質方針と実践、差別、嫌がらせや、職場でのいじめ
不平の形式的な非公式の解像度、廃棄物、カスタマー サービス、通信、競合の解決。

5.あなたが選択した領域の詳細・概要。

6.ジョーンズ氏は、彼の選択、ニーズの変化情報を共有できるように、協力的な環境を提供する方法の概要を説明します。

7.ジョーンズ氏のケアプランについて病院からの帰還後、彼のニーズの変化を考えると、
あなたはジョーンズ氏の快適さを促進するための場所としてどのような戦略(考え)を提案しますか?

8.人とどのように議論するのかという経過と結果の概要。

でしょうか…。
    • 0