旅行好きのおしりトラブル対策グッズ3選

Yea there is no rhyme or reason to the delivery some take longer but it is pretty long on that one. Usually they are under 30 days to Japan. If you don't see it by Monday let me know I will shoot you another. Also just to make sure I know you have a lot of them that come all the time there is no chance it did not arrive already and maybe it was thought to be a different order?

A 回答 (1件)

ハイ、配送にはまったく問題なし。

物によっては時間が長くかかるけど、その商品はかなり長くかかる。通常日本へは30日以内。もしそちらに月曜までに届かないなら連絡いただければ代わりを送る。 念のため、当方貴方が商品をいつも多く保有しているのは理解している。まだ届いていないということはありえない、たぶん別の注文との勘違いでは。
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました。<(_ _)>