プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

彼女の国は内戦が絶えない国です。 英語に訳せる人いますか?

A 回答 (3件)

Her country is plagued with constant civil wars.

    • good
    • 0

Civil wars are always caused in her country

    • good
    • 0

Her country is struggling with civil war.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!