12万作品が月額500円(税別)で見放題なのはdTVだけ!! >>dTV(外部リンク)

この文章を英語に翻訳してほしいです。

今回の留学で英語の勉強を一生懸命やって、日本に帰ってきたら、ホテルの専門学校に進学し、勉強をして、ホテル関係の仕事に就きたいです。

お願いします!!!!!

A 回答 (2件)

以下のような英文でいかがでしょうか。

This time I will study English abroad so hard. After coming back to Japan, I will go on to professional school of the hotel and study there. I would like to get a job concerning the hotel.
    • 1
この回答へのお礼

ありがとう

早いお返事ありがとうございます!
使わせていただきます。

I want to work for a big hotel in the future.

To make that dream come true, I am learning English in America.
Also I would go to a specialized school for hotel service.
    • 1
この回答へのお礼

ありがとう

早いお返事ありがとうございます!
使わせていただきます。