gooポイントが当たる質問投稿キャンペーン>>

英訳お願いします>_<

日本のお土産買って行くね。
何か欲しい物はある?

A 回答 (5件)

I'll bring some Japanese goods for you.

What would you like?

日本から海外の友人を訪問するときに持って行くものは、日本語では「お土産」「手みやげ」ですが、英語では souvenir とはいいません。どちらかといえば「プレゼント」ですよね。

souvenir は「旅の記念品、思い出」です。
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)‼︎
詳しく、とても参考になりました‼︎

I will bring you something good in Japan.

If you want some in your mind, let me know.
    • 0
この回答へのお礼

I will purchase a souvenir of japan for you, Is there something you want?

でどうでしょうか。
    • 0
この回答へのお礼

I'll come and get you some Japanese souvenir.

Do you have any request?
    • 2
この回答へのお礼

Go buy a souvenir of Japan.

You have something?
    • 0
この回答へのお礼