【お知らせ】カテゴリの見直しについて

The centre battalion reached the German front trench but was eventually bombed out by II Battalion, Reserve Infantry Regiment 99 and a company from Bavarian Reserve Infantry Regiment 8. The supporting waves had gained cover in shell-holes in no man's land and were ordered back having lost c. 1,100 casualties.

A 回答 (1件)

The centre battalion reached the German front trench but was eventually bombed out by II Battalion, Reserve Infantry Regiment 99 and a company from Bavarian Reserve Infantry Regiment 8.

99予備歩兵連隊とバイエルンの第8予備歩兵連隊の連合軍である中道大隊は、壕の前のドイツ軍に到達しました、しかし、結局第二大隊によって爆破されました、

The supporting waves had gained cover in shell-holes in no man's land
支援する各部隊は、空白地域の塹壕で守られました

and were ordered back having lost c. 1,100 casualties.
そして、約1,100人の犠牲者をだした部隊は、後退を命じられました。

参考までに。
    • 0
この回答へのお礼

回答ありがとうございました。