アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語にするとどうなりますか?
教えて下さい。

「所詮、あなた達3人の小さな世界の中でのお話よね。
くだらないわ。」

A 回答 (4件)

"It is a story in the small world of three of you after all".


Worthless.
    • good
    • 1

After all, it's (just) a story in a small circle of three of you.

sense.
    • good
    • 0

After all,that story just goes on in a small world you three are

in.
    • good
    • 2

After all, its just the views of you three. Worthless.

    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!