忙しい現代人の腰&肩のお悩み対策!

下記の日本語を英語に訳していただきたいです。なるべく中学で習う文法でお願いします。

今年の8月、私は家族と一緒に福岡に遊びに行きました。
そこで私はプールで泳ぶことを楽しみました。
そこはとても暑くて人も多かったです。
私はそこでかき氷とソフトクリームを食べました。
暑かったのでそれはとても美味しく感じました。
帰りの車で、私と弟はとても疲れて眠りました。
家族とも楽しめたので、とても良い一日でした。
来年はもっと大人数で行きたいと思いました。

A 回答 (2件)

This summer,I went to Fukuoka with my family for having fun.

I enjoyed swimning in the pool there.

There,it was so hot and crowded with a lot of people.

I ate both shaved ice and icecream there.

As I was hot,those cold stuff tasted nice.

On the way back home by car,both I and my younger brother slept as we were so tired.

As we all enjoyed,it was a nice day.

We want to come back there again with more people.
    • 1

This August I hung out with my family in fukuoka. I swam and had

fun in the pool there. It was very hot and crowded. I ate ice cream and shaved ice there. Because it was hot they tasted delicious. On the way home in the car, my younger brother and I fell asleep as we were tired. Because I had fun with my family it was a great day! Next year I think I want to go with more people
    • 0