アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

「喋れても、書けないならダメ。」を英語で何と言いますか?
It is no use even if I can talk if I cannot write it.
ではダメですか?

A 回答 (3件)

If you can't write, can't help you. Even though you know how to t

    • good
    • 0

Even though you can speak, if you can't write it down, it's no us

    • good
    • 1

It doesn't matter if I can speak if I can't write.

    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!