プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

I want to wear kimono and take pictures. Is rental available? How much would it cost? Please also provide the name of the store.

A 回答 (10件)

Is nice Kyoto If kimono want to see


Rent is given, cheap 2900 yen position
    • good
    • 0

If you want to take a professional photo, I recommend Studio Alic

e. They have 500 stores all over Japan, where you can rent kimono and they help you wear it properly and do some hair-do to fit kimono. It takes about 3 to 4 hours and the packaged cost is approximately 35,000 yen. http://www.studio-alice.co.jp/ Unfortunately their web site does not have an English site. Enjoy your trip to Japan!
    • good
    • 1

サクラフォトスタジオ (SAKURA PhotoStudio)


http://www.sakuraphotokimono.com/
\3000~10000

ここも(Cocomo)
http://www.cocomo.tokyo/english.html
\9800~13800
    • good
    • 0

gion in kyoto

    • good
    • 0

The rental amounts of money are different where you take a photograph.



becomes approximately $ 50.0~ in Tokyo.
becomes approximately $ 50.0~ in Kyoto. But it is $ 35.0 if you make a reservation.




Reference web.

Tokyo on store.(KOSODE)
URL:「http://paull.jp/asakusa/english/index.php?PHPSES …

Kyoto on store.(YUMEYAKATA)
URL:「http://www.en-kyoto.yumeyakata.com/
    • good
    • 0

I think it cost about 5,000 yen in Kyoto. My daughter did that la

st summer.
    • good
    • 0

I want to wear kimono and take pictures.<


Avilabailable to Photo Studio

Is rental available?<
Yes available and Fullset is about 10000yen.

着物レンタル365(Kimono Rental Shop)
URL http://www.kimono-rentaru.jp/?gclid=CjwKEAjw34i_ …

着物着付け 日本和装(Kimono Dressing)
http://www.wasou.com/
    • good
    • 0

Where do you try that?



Many shops offer such kind of services.
Search using key words such as "kimono rental Tokyo".
Change the name of place as you want.

For example, I found there where I've never been.
AKIKimono Rental
https://kr-aki.co.jp/english/
    • good
    • 0

Also in Gion in Kyoto there is a rental and dressing, foreign correspondence of the shop.



http://www.yumekyoto-kimono.com/

If you click the icon in the top right corner of the page become the national language of the page.
    • good
    • 0

If you are in Tokyo area,this might fit your favour.



http://paull.jp/asakusa/english/index.php?PHPSES …

They have several plans including the cruise by rikishaw wearing Kinomo and it costs YEN 2,900 by the advance payment.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!