痔になりやすい生活習慣とは?

JOHN KERRY,Secretary of State of the United States, said all relevant parties must do more to help refugees and migrants around the world. The Leader's Summit on Refugees that would be held on Wednesday, hosted by the United States, was designed to add impetus to the outcome document agreed today. ”Make no mistake, urgent action is needed,” he stressed. It was in the world's singular, best interest to help refugees and migrants. It was also the ”right thing to do” to ensure that people who desperately need a new home could actually find a place to live in safety. The task of providing such refuge fell most heavily on those States embroiled in strife, their neighbours and those nearby exit corridors, although the responsibility to protect refugees and migrants needed to be borne by all. The United States applauded the announcement that IOM would join the United Nations family and called for the establishment of a United Nations special representative for internally displaced persons.The gap between the funds that the international community had and the funds that were needs remained enormous. His delegation would be even more satisfied if the need was ended entirely.

お願いいたします(°_°)

A 回答 (1件)

アメリカの国務長官であるジョン・ケリーは、関係諸国すべてが世界中の移民や難民を助けるためにもっと多くのことをしなければならないと語りました。

アメリカ主催で水曜日に開かれる「難民のためのリーダーズサミット」は、今日合意した成果文書に弾みをつけることを意図しています。「間違いなく待ったなしの行動が求められている」と彼は強調しました。難民と移民を手助けすることは世界にとって唯一一番大事な関心事でした。それはまた、心の底から新しい家を欲しがっている人々が実際に安心に暮らす場所を見つけられることを実現するための「やるべきこと」でもあったのです。難民と移民を保護する責任はすべての国が負うべきであったのですが、そうした避難所を提供する務めは、紛争に巻き込まれた国々やその隣国、そしてこうした国々に隣接する難民たちが逃げるための通り道となった国々に最も重くのしかかってきました。アメリカはIMOが国連とともに国内避難民の為の国連特別代表の任命を呼び掛けたことを賞賛しました。国際社会が用意していた資金と、そのための必要な資金との間のギャップは依然としてものすごく大きいままです。もし資金調達が完全にうまくいったらアメリカの代表団はさらに満足するでしょう。
    • 0