アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英訳をお願いします。

昨日、バンバーガーを食べに行ったんだ!

とても美味しかったよ!

それでね、ヤンキースの帽子を被ってたら、
ヤンキースファンの人がいて、友達になったよ!(笑)

よろしくお願いします。。

A 回答 (3件)

I went out for a hamburger yesterday.


※普通は食べるのは一つなのでa。1つ以上食べたならaを外してhamburger→hamburgers
It was really yummy!

And I hit it off with a Yankees fan as I was wearing the Yankees cap! LOL
※これも一人だったらa が必要。複数のファンだったらaをはずして代わりにfans 
最後の(笑)は英語ではlolもしくはLOL(どっちでもOK)。 Laughing Out Loud(大笑いする)の略です。
    • good
    • 2

I went to eat hamburgers yesterday. It was very tasty. And I beca

me friends with fans of Yankees because I was wearing a Yankees cap.
    • good
    • 1

Yesterday, I went to eat hamburger.


It's very delicious,and then because I wear a Tigers hat,I became friends with those is Tigers fan there.
    • good
    • 1

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!