プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にお願いします>_<

パリは雪が全然降らないのね。
変わって欲しい。もう冬は嫌。
早く春になって欲しい。

A 回答 (3件)

It doesn't snow at all in Paris.I look forward to change of the s

s and wish winter would stay away.I hope to come spring soon.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/19 11:51

It seems to me there's no snow in Paris, doesn't it?


This cold season really annoys me.
I wish that winter goes and spring comes fast.
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/19 11:52

It does not snow at all in Paris.


I'm really looking forward to the change of the seasons. I cannot stand winter any more. I hope spring will come soon.
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/19 11:51

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!