プロが教える店舗&オフィスのセキュリティ対策術

英語にお願いします>_<

服を買いました。セールで安くなっているから嬉しい!

わぁ!とても美味しそう!あなたが作ったの?

A 回答 (3件)

I bought clothes. I am happy that it becomes cheaper because of a

sale. Wow, it looks delicious! Did you make it?
    • good
    • 0
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/22 16:52

I bought my new clothes. I'm glad those were sold cheaper on sale.



Wow! Looks so tasty! Did you cook them?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/22 16:52

I bought clothes. I am happy because they are in the sale and cheaper than usual.



Wow! That looks delicious.Did you make this?
    • good
    • 1
この回答へのお礼

ご回答ありがとうございました(^^)!

お礼日時:2017/01/22 16:52

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!