Eliはわざわざ慣れない日本にきてくれて暮らしてくれたのにそんな嫌なことがあったんだね。
ほんとに幸せになってほしい。
Eliのおかげでほんとにアメリカが大好きになれたし福山ファミリーはみんなEliのことが大好きだよ。

A 回答 (1件)

Eli, you seem to have experienced such a unpleasant thing in spit

e of taking the trouble to come and live in Japan. I really want you to be happy. I really came to love America thanks to you and all Fukuyama's family love you.
    • 0
この回答へのお礼

Thank you

ありがとうございます!