プロが教えるわが家の防犯対策術!

英語にしてください。よろしくお願いいたします。


あなたのことは好きだけど、ちょっと理解しがたい。。 週末は一緒に過ごしてたけど、しばらくは仕事する。 距離を置くのも大事なこと。

A 回答 (3件)

I like you, but it is a bit hard for me to understand you...


We had spent weekends together, but I am going to work for a while. I believe it is also important we keep some distance between us.
    • good
    • 0

I like you, but it's hard for me to understand you. After spendin

eekend with you, I've decided to do my job for a while. I guess keeping a distance matters much to me.
    • good
    • 1

ライン英語通訳を使いました。

「英語にしてください。よろしくお願いいたし」の回答画像1
    • good
    • 0

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!