英語 通訳お願い致します

「グローブのスポンサーが付きました」
を英語でお願いします。

スノーボードの手袋のスポンサーがついたことを外人に伝えたいです。
宜しくお願い致します。

A 回答 (4件)

Globe sponsored it

• 0

I have got a sponsor for my snowboarding gloves!!!!

• 0

Now I am sponsored with my gloves by XXX.

• 0

Yea!, I got sponsorship for my gloves(mittens).

• 1