アプリ版:「スタンプのみでお礼する」機能のリリースについて

英語でお願いします。

酔っぱらって転んだの。
最悪じゃない?

A 回答 (6件)

I was so wasted that I fell on ma f'ckin' face, nasty aint it?

    • good
    • 0

Look, I stumbled and fell down. I was tipsy... How embarrassing!

    • good
    • 0

#1さんの回答に触発され、おもしろかわいい言い方を考えてみました。


So drunk, I fell on my face. What a girl!
男性の場合は最後のgirlをboyにしてください。
    • good
    • 0

口語で訳します。


Fell down flat? Too much drunken!
How shit!

通常文だと
 Did you slip and fall due to over drunken?
 It's that bad.
    • good
    • 1

When I drinked over becouse sliped doun on the lord.


That is so bad is'nt it.
    • good
    • 0

ヨッパーライ スッテンコロリ サイアーク

    • good
    • 3
この回答へのお礼

かわいい

お礼日時:2017/04/01 22:04

お探しのQ&Aが見つからない時は、教えて!gooで質問しましょう!